Risoluzione - 1024- 768 - Resolution

Visitate la Galleria Virtuale del pittore Paul Bonnie Kent,

Visit the virtual gallery of painter Paul Bonnie Kent,

Ultimi 

Last

Animali  
Animal
Astratto
Abstract
Fiori
Flowers
Natura   Morta
Still life
Nudo
Nude
Paesaggio
Lanscape
Ritratto
Portrait
Varie
Varied
Biografia
Biography
Informazioni sui dipinti
Painting Informations
P.B.Kent nel Mondo
In the World
Come acquistare
Mostre
Exhibitions
Votami
Scambio link
Link exchange
commenti
comments
Link
How to buy Vote for me Mail

Home

 

 

 

       
  Versione Italiano English Version  
     
 

JA SCRET AD L'U

 
     
  V.Tortorelli - S. Perdicaro - G. Massarelli - G. P. Paolino - A. Scalini - M.T.Corleto  
  M.Donini - T. H. Kit - E.Cecchini - S. Coccia - D.Conenna - E Cristiano  
     
     
 

1972

 
 

Pitor spuntanee e genuin l'h un tratament d'' culor abastenza anduind che an  da viulenza mal figurie che fa tli telie,a gir t  cumples cugl'ha fa anche a cri d'jacord crumatic. I su quedre is distaca un p  dai quedre tradiziunel s di tentativ, spes anduind,da purt aventi t'la scena d'la vita,un discurs nov, una  nova interpretazion del s sant per turbed,si su sfond caraterestiche d'la dificile situazion e dl'agitazion ch'artroven ad tut i nost de, che p i s'artrova in particuler ta namasa ad  pitur giuvne.

 
  V.T.  
     
     
 

1973

 
 

Bonnie - Kent l' un pitor spuntanee e sensebile  ta tut  i  su lavur che porta sempre a bon fin us'avel d'una tecnica e d'un tratament struturel e crumatiche c'ha n mai in eces, gina spint com fa ad solite divers pitur muderne,mo intuned e adegued magl'esigenzie d'la forma, c'le i segn caraterestiche dla pitura. Nun a l'havn segu t st'ultme hn e a l'havin vest tribulent d'emozion ogni volta chs'  but a purt  aventi un discur nov, una nova interpretazion  d'la figura d'la vita del s snt d'hom e d'artesta unamasa turbed te crescent maresma d'la vita d'ogn d, Bonnie-Kent per  l'h sempe prugred t'la bleza dl'immagine, e t'la perfezione d'la tecnica, grazie ma la  s gajerda  vulunt,  m s  sentiment artestiche chu'infond  novie energie e gioiosie sperenzie t'  dificilesme chmp d'la pitura figurativa. Vest  diretament  dala perta estetica, st' giovne artesta ugl'h fata ta poc temp, a padronig t'  dificilisme mischj d' cuntenud e dla forma mument pi scabros d'la creazion artestica fina a feglia a present quedre valide sota ogni aspet.

 
  V.T.  
     
     
     
 

1982

 
 

L'atenzion ad Bonnie-Kent t cunfrunt d'la realt la si speng fina mala cunsiderazion di particuler ad solite trascurid, che lu rivitaleza  t'un'otica  espresiva, c'la mira a individu tli formie ugetivie i segn dla cunsiderazion esenziela di valor esistenziel. La s adesion m  figurativ come genere ad rafigurazion cumpleta l'agn  f  rifiut tutavia un termine simbolich, che t cert quedre la dventa pi cherga,criand dli atmusferie emblematiche. L c'hs per esempie ad certie naturie mortie, nedie come rapresentazion d'un mument emuzionel, mo te stes temp cherghie d'una tension  meditativa, clas'insenua tra i segn d'la cumpusizion  struturela e  te  linguag crumatiche. La ricerca contenua dl'artesta, per armist i cumpunent d'li formie e di cuntenud e  che trova propria la combinazion che vleva t'la scelta crumatica, ingarbuglida ad culur discret ti sfond, luminus ti prim pien, s'una significativa serie ad cuntrast.

 
  S.P.  
     
     
 

1983

 
 

La sua l' una  pitura armuniosa sa di culur cheld e dens c'hs nascond sota una su tavuloza incunfundeble, stupendament cuntent ta namasa ad quedre. Sla mena infivreda, sn' spichida invenzion, li telie ad Bonnie-Kent li sa ad luce e ad puesia. Ma nun uns'arman che sutuline la bravura ad ste giovne artest che ta poc temp  l'ha sv imponse per la su pitura muderna, sufusa ad culur e impreziuzida d'elta puesia.

 
  G.M.  
     
     
     
 

Bonnie-Kent l' un artesta duted d'una granda sensibilit e d'un spichid sens d'oservazion. I s quedre i testimonia d'un interes sempre viv, partecipe, vitel ti cunfont d'la rialt, perch per st'artesta l'erta l' un'interes vitel per l'essre stes, Namasa sensebile mala bleza in generel le pruieted tl'ambite d'una ricerca estetica, c'la posa evidenzi t'la luce d'la  percezion psicoanaletica cuncet pur, l'idea, d'la nuzion acquistida dal'esperienza d'lio emperiche. Pitura carbuncin e inciostra ad china i met in c'r  t'la su grandeza creativa, l'esigenza  d'la ricerca ad  st'artesta. I quedre a carbuncin i  rapresenta   d'arvers dl'amdaia ad Bonnie-Kent. L'artesta us mov dala nuzion dla  ugetivazion, per purt la figura d'la dona come get t'la forma astrata isulendla  da la su esenza fesica. Da st' distach ven fora  un'aparenza, un'ilusion ligheda intimament mala percezion d'lio criativ, t cunfrunt d'la nuzion cla acquis, anduch'i suget cun' h fat eperienza. A definin i quedre ad Bonnie-Kent (studie ad cretica estetica), anduch'us ved la sensibilit e la raziunalit  c'li partecipa tut d d'la stesa amsura.

 
  S.P.  
     
     
     
 

T'la vastit d'la pitura cuntempuranea i merita da es cip in cunsiderazion valide artesta per l'aport artistiche culturel che la suciet muderna l'h bsogn per migliur   su gred ad cultura; i su raport umen e suciel. Un ad st'artesta le  Bonnie- Kent, present ta divers diziunariee enciclopedie dl'erta   muderna  cuntemporanea, meritevulment ugl'h fata ad imponse ma l'atenzin d'la cretica e d' publiche per s (modus) pitorich, vers la ricerca d'un su linguag creativ. Autodidata pitura da  1969  s'una passion custenta  s'n vulunt  pusitiva, clai'h d rason e c'la port  su nom, traversv rasegne d'erta ta  namasa ad Capitelie dl'Europa e ti Sted Unid. m'una posizion ad primesme pien. Gina c'le un'artesta duted d'una granda sensibilita  creativa e d'un spichd sens d'oservazion. Li su opre li tistimonia un'interes  sempre viv, partecipe, vitel  ti cunfront d'la vita perch per st'artesta l'erta l' la vita. S't vitalit clas' proieta dala vita fina tl'erta, las'arflet t' Nost, guardand, analizand, fantasticand, l' t' gir d'li  figurie; tl'amplificazion di sentiment e d'li emuzion  el su (intus) le tot un cosme cus'illumina che va ch'archand e scuvand di pensier, di cuncet, alghed  mn impuls primitiv emozionel, ch'arcand te' centre interior dla fantasia, la sutila reda ad prufondie sensazion. Namasa  senseble mala bleza, in generel, l'  pruietd t'lambite d'una ricerca estetica, c'la posa met in c'r t'la luce d'la perczion psicoanaletica cuncet pur (l'idea) d'la cugnizion c'la acquest  dal'esperienza  dl'essre  emperiche. Pitura, carbuncin  e  china i  ciares ad tut la su grandeza criativa l'esigenza d'la ricerca ad st'è' giovne artesta. La pitura (nud e naturie  mortie) li met in evidenza l'impronta d'una dimension intimestica, intisuda tl'armoniche arpeg di tn chld, morbide, t' studie intuid ad luce discretie, c'li zampela d'la vena  dl'emuzion viva, frut d'un  dulcesme trasport leriche, quel che pi l'interesa, ta st' quedre, le la capacit percetiva e costrutiva, cla tend m'una ricerca atenta d'jelement figurativ, che i realeza un'espresion ad forma, c'la posa prumove t'la sustenza l'ambsura c's posa cumprend dl'at creativ d'un eficient (optimum) dla figura, che stimuland ma chi c'i guerda la percezion psechica da pud cumprend la rivelazion de' valor estetiche, che crea c'la  cundizion idela per un'esperienza cretica valuteria. I disegn a carbuncin,i rapresenta la verit pi prufonda dl'artesta, in mod da stabil un paralel tra ( visud e fantastiche): tra la realt e l'ilusion, de' rest t'la filusofia dl'erta sugetivisme e ilusionisme i va ad peri pas.T'la serie d'li ilusion (donie in prufil, abrac, incontre) li formie e i sentiment  ugetived, intuid te spazie d'una ilusion, come qualchic d'oltra  immagine avend  specefiche caraterestiche estetiche; un qualchic, che'l daga sudisfazion d' sperite, smuvend t' suget sentiment estetiche d ritme d'la grezia; piaser ugetived, percepid com d'li  qualit  esenzielie  dl'uget, intuid t'una percezion cuntemplativa.

 
  G.P.P.  
     
     
 

1985

 
 

Per sensibiliz l'upinion publica vers l'espresion d'e Mestre Bonnie-Kent degn da es cnusud e aprized per la su ativit c'la fat  t'jhan pased e che, ancora sa pi granda pasion, e va svolgend  tut og, ho de tut e m entusiastiche cunsens  e a s unrd ad segnal sa st' mi scret. Cert ch famus in'h bsogn ad tent presentazion, mo i pi jincontra d'li dificult per fes cnos e anche atruv una su dimension sgond valor persunel. Ho vl propria segnal st'artesta c'ha cnos la su completa dedizion ma la nobile erta,andch' spica per merite nun cumun, fin d'ansgnil sel deda, come esempie vivesme ,le per valor autentiche, punt ad riferiment e pietramiliera tl'intrichid mond cl'aparten in pin e sacrusent diret.

 
  A.S.  
     
     
     
 

Rafinid cultor d'la forma ( nud rapresenta un d punt cardininel d'la s pitura) sa sfruti sl'astuzia li su dotie pitoriche per fes veda d'li figurie d'una forta  putenza estetica-lerica. A l'avin vist, a l'avin amiri e armiri come un ricercador cn s stufa mai t'la ricerca dl'espresion artestica t'li su (ilusion), creazion astratie suspesie tra e fantastiche e razionel, and' l'io emperiche le per mod ad d un insen ad squisidie sensazion. D'op ad st' periode artruven un Bonnie-Kent pi mature, ch's rend cont d'la propria esperienza c'la acquest per puds f veda una pruposta d'avera interesenta dl'astratisme. Pitura astrata s'un significhed e quela anduch'ie s'n l'astratisme pur, t' st'a distinzion l'intenzion l'esprim cuncet inteletuel dl'astratisme come pruiezion d' studie, dl'analisi d' cuncet, d'la  forma, dl'erta e d'la ricerca estetica-cretica. T st' spazie us muove s'la padrunenza de stile e sl'autenticit dl' espresion, sempre t'la ricerca de linguag plastiche formie ancore alghedie m'un significhed leterel, dventie impuls dl'ativit inteletuela adl d cuncet del  limite sensorie, e la forma ad pura cuncezion astrata. Sia tl'una che ta cl'elta forma, us'arvela artesta inteligent e fantasios. E' mod lineer dl'intleiadura ad base, intuid sl'uriginalit e sl'eleghenza; c'le l'armunia struturela d'la cumpusizion,d'la cumbinazion di culur primerie e l'impieg di su cumplement dovre sl'abilit e se bn gust, c'le  jelement rivelatur ad st' pitura. Gl'jolie e li chinie jubides m'una ricerca d'la forma; interesent l al naturie mortie s'la china c'le di ver studie d'la stilizazion astrata, anduch'us ved l'eleghenza e l'armunia clis'artova t'na musica segreta, entima.Ti quedre a olie; fat s'la lucidit analetica, e s'la capacit d'la custruzion, l' l'eselta valor d cuncet d'la forma ch'arcand te retme d culor e t'la sintesidi segn d'una deguazion ad forma e cuntenud.

 
  M.T.C.  
     
     
     
 

L'olie carbuncin e l'inciostra ad china le al tecniche che l'artesta  predileg e che padrunegia sn' spichida uriginalit t'la creazion artestica. E' sens de' disegn l' pi perfet e la s  perfezion stilestica la va dre mal curentie pi novie dl'espresion muderna, artrascreta, per,s'un gust e sa d'jintent persunel e entime. Puliedricit e pluralit d' riel li ven ise per s scumpostie t'una interpretazion d'na forza psechica c'la porta a sviln l'interior pi nascost, T'li telie ast'artesta agn' spazie  per jategiament a la moda o manierestiche, mo tut l' afidid m'una visualizazion d'la materia c'la ven pruposta sa di segn fort e liner t' simbulisme. La percezion crumatica la n s'n e del tut adegueda mala discursivit de' significhed d'ogn quedre  mo l'interven autonomament te pruces  creativ ufrend  un spesor  ad cuncreteza espusitiva atravers l'impast e la scelta dl'efet otiche. Ad st' sens, ogni tela l'arsent pusitivament  dl'atmosfera d'la ricerca sperimentela ducl' impigned l'artesta: i se un ven fora un'erta sempre in tension e in muviment sa se stesa e s'la rialt c'lala circonda, vera testimunienza dl'ensia estetica d'la creativit cuntempuranea

 
  M.T.C.  
     
     
     
 

J sempre t'la vita d'un  artesta (e guai se i s an fusa), una cuntenua evoluzion, una cuntenua maturazion, in mod che discurs pitoriche us'evolv in sintunia sl'atualit d'la vita, sa di mudel cumpurtamentel sempre nov dl'hom  determined dal'incalze d'javeniment chi caratereza la nosta esistenza. E i s le st' per Bonnie-Kent quant t' 1969 la cmenz a esprimse s'la matita, si pnel l' nurmel cl'ava fat sfrutnd linguag pi perceteble emench  com imediateza e  ciareza per tut, a intandin  figurativ. E p temp l'ha mudifich namasa ad robie tut intorna s'un pricis cambiament te'l su entime i s l'ha pien pien, acquest sa tenta sicureza e sa tenta sincerit un nov mod d'espresion. An'sntin cert da cundan e gnenca da scurd la vecia produzion, che enzi a cunsideren valida ancora og,cert per che t' cunfront s scrv l'ensia criativa dl'artesta, s scrv li su tension, li su sudisfazion, i su turment interior, tent che te scumbusulament d'li tensionm  sentimentelie us'arsent propria ta st' nova impustazion di segn anduch'ui dedica ogni su atenzion e che certament  an' t'la su giumetricit priva ad stemule emuziunel. Gi te clima figurativ l'ra in gred ad cri un'atmosfera cunvincenta c'la pudeva cumunich anche ta  c'la dinamica d'un crumatisme mantnud sa di ton scur chi trasend la tresta fin dl'ilustrazion che per se stesa l'impregna ogni tela ad brevide d'la propria persunalit. E gi ta chi quedre us'intravidiva un rifles nascost d'una diversa e ben pricisa (us'intend i quedre a olie) che po l mnu men a menc schiarendse e afermendse fina ad arv m'una su cumpleta realizazion. La dimension nova ad st' pitor Rumagnol las'inquedra t'un mod quasi cuncetuel ad veda l'esenza d'li robie t'un cuncetualisme, can vo d tutavia astrazion dai sentiment, d'la propria sensibilit, clan vo d ermetisme esaspered, mo c'la cuncreteza invece,ta ogni su quedre, un mond  frenetiche ad  pasion, d'intuizion ad sogn e d'emuzion. Le cert, per,che suget  va ricerched, capid, squert ,individued, ta c'li cumpusizion  giumetriche, s'n alora l'astrat dventa rialt per  gudiment complet ad c'la cumunicativit c'us desedera sempre artruv t' mesag che un' artesta  v mo  sopratut c'la da de. Giometricit a gimie mo sa di segn morbide sempre indirizid a purt significhed e cuntenud mal'impuls creativ, chi porta a valurize suget t'la su spazialit anduch' viv come t'un  rch uneriche duch li pare ilusorie li furmazion materielie. Mo s t'' segn  usarscontra jelement pusitiv, a n admench t culor  cl'h sempre ben invented e anche ben cuurdined se fil de linguag e se fil de racont. Un vigor crumatiche che cumunque t'la su espusizion cumplesiva un cundus ma entusiazme esaspered, mantnenze invece sa di module retmiche ad vera freschza. propunendze in perfet equilibrie estetiche. Donca quela ad  Bonnie-Kent  l' un'espresion artestica c'la si svilupa sora un pentgrama ad dolcia e penetrenta musicalit.

 
  M.D.  
     
     
 

1986

 
 

Bonnie-Kent le un pitor atent e stilisticament ben pripared. Ogni su quedre l' una  forma ad cuminicazion, un  mesag d'espresion e ad  cuerenza ben disignida. Guardand i quedre c'la present t st' espusizion d'Hong Kong us p d che l'artesta l'aceta la vita e tut li robie c'li fa perta d'la nosta esperienza qtidiena; mo che un li aceta quant la vita la cundiziuneda da percors  predetermined. La su pusizion an' ribelion o pulemica, mo l propria un rifiut rifiuta li formie artestiche curentie,  disegn e la pitura tradiziunela  preferes  es da  pr l e da purt aventi s discurs pitoriche te stes mod che cunsidera se sts: un cuncin ad frament, ad cl'umanit clal circonda. Atravers st' quedre us po cap che l'agitazion ad tut i de la po in qualche mod es trasvesta dala bleza, anche se st'  bleza l'han supravivr m dmen quant  l'avr da es arfata. T' fratemp per las d la forza da supurt la suferenza d'la vita ad tut i d: ad st' mod l'artesta l'elabora s'un sach d'atenzion, s'la semplicit e s'la pureza d' cuntenud su discurs artestiche  persunel, che dimostra un  temperament ben marched. La meteria d'' disegn cl'hai permet d'arv ma cl'eleghenza mudereda che cumunica diretament s' spetadr, travers la forza dl' espresion. I quedre ad Bonnie-Kent, che avin analize, ta sta intresenta esposizion jocupa un ben merited post

 
  T.H.K.  
     
     
 

2003

 
 

Formie sintetiche, articuledie t'un insen d'uriginel, li scapa fora tl'ordid giumetriche che st'artesta l'elabora ti su quedre, armistend  raziunalit e simbulugia, vision fisica e percezion perfeta tun' interpretazion d'la rialt adl d'la dimension del fenomene. Pitura ad cuntenud cl'amplifica la cuncetualizazion t'una animazion dialetica-grafica, c'la rend li figurie espresivie sopratut sa d'li vibrazion del tisud culurestiche.

 
  S.P.  
     
     
 

2004

 
 

L'artesta Bonnie-Kent, le una figura uriginela e atuela d'un astratisme che a pudin difini metafesiche, te sens ad v'le fug da rigor ril  d'la fisicit mo n per quest trascend in trasfigurazion uneriche,o peg ancora in metapsichisme ad maniera, m sicom sug d'la su esistenza d'hom e d'artesta, l' quel ad cunsidere la forma t'' su "fs" t'' su cuncretizs quantitativ e che spes le cundiziuned mo na da mod, mo da su culuches t' spazie-tempurel. La su forma l' voluzion dinamica t'' spazie, mo na spazie nun definid t'' su topiche-mumentanee, mo com esenza spirituela cla's met dinamicament at tut qualitativ puseble,mo cl'han p s definida come  esigenza del ril,mo che ril a su volta dventa come l'armunia d chs. E la forma l'as lasa defin, surrealisme dinamiche creativ,  tl'intrichid labirint pruspetiche spaziel,at tut la propria bleza e espresivit, tent che ogni element ad s,ogni su manifestazion, a n lt che un'armoniche dv'ant e che l'artesta coj com un'insen e su' mument ad manifistes, t' mument che Leja la cambia, las' volv tunenta forma dl'espresion c'la cnten drenta ad se l'atualit cunseguenziela com'anche la pi entima rason d'la dinamica trasfurmativa. In cuncret gnint l ferme, tut l dinamica atuazion, in mod che la rason,t' mument c'la coj un'aspet, us'arsent l'agitazion d'una propria intuida limitazion, perch tut la rialt, anche se la per ferma, intimament l la rason d'un dinamisme armoniche evolutiv. Le la dinuncia dl'hom-artesta, at tut li cunvenzion, at tut li formie abitudinerie d'' pensier e dl'ativit criativa cl'emita la pi prufonda cumprension, d''  tut e d'  raport armunios  tra l'io, particela difinida e l'universel. In poch parol artn ogni aspet d'la rialt,t'la propria uriginalit sugetiva, com una cunseguenza d'un insen ad robie dal formie determinedie, mo che t fratemp l' leja stesa prta d'unenta pi cumplesa uruginalit, c'le quela che t mument che las ved l gi unenta roba.Le un pruces quel dl'artesta,che t mument che met in discussion la sicureza d'la rialt, cuntestuela sping la rason a avris ma di spazie pruspetiche pi grand, i se da coj, t'un pi cumples dinamisme  pruspetiche-furmel, cl'unica rason  cl' mutor e fin d'un dinamisme  armoniche-evolutiv, ch'an elt che mani festazion d' sperite asulud

 
  S.C.  
     
     
 

2008

 
 

A'nh artista chi cuntenua a sle, mo quel ch smet e clarcmenza.  E lha drenta la forza ad fel.. chl lasa un segn  tla vita sua e tli opre duna inteligenza giumetrica clalavicina anche sa di grand ricurs astoriche ml Novcnt ad Veronesi e ad Dadice....Rumagnol pur prufond uservador dla irrealt. Lha av curag civil darciap li telie e i pnel e arv darnov sla Dea Arte. E quest basta....Sgond chi scriv i ch. pi ecletiche, ecentriche,  stravaghent, uperdor di nost de. Tel  2006  larnas,( emnch i s per), larciapa li non sudidie chertie, inzaldije, li telie vecie mai fnidie cerca dartrov  centre ad gravit permanent espressive, alternend figurativ slastrat e s surrel. Bonnie ul sa che s originel, ecletiche, ecentriche og ev d esprim un pes specifiche culturel eleved.

 
  D.C.  
     
     
 

2009

 
 

T'i quedre ad Paul Bonnie-Kent,  luce segn e culor, i's'incontra  a'travers un giogh ad cumpusizion cl'i da vita ma dl'i figurije vivje, d'una energia inesaureble, che li  arsucia spetador t'un vortich sa dl'i tintije pasiunelie e apasiunedije. E quant'e' puzzle us'arcumpn, li figurije rapresentedije li' scapa fora tl'a s bleza cumpleta.   

 
  E.C